السبت، ١٧ سبتمبر ٢٠١١

حبيتك أيوه صحيح _ ايمن بلال

حبيتك أيوه صحيح

وبأقولها وقلبي صريح

وأحلف اني امبارح

كان قلبي ف حبك سارح

لكن شوف دلوقتي

حبك أصبح عندي

ذكري حزينة ف قلب جريح

.........................................حبيتك أيوه صحيح

ياللي علي بعدي بتقدر

ليه راجع تاني فيا تفكر

فاكر اني علي بعدك ماأقدر

فكرك فيا محتاج تصحيح

.......................................حبيتك أيوه صحيح

كنت امبارح بقلبي بحبك

كنت أتمني أموت وأنا جنبك

بس خلاص أنا عشت بجرحك

وصعب أرجع تاني بقلب جريح

........................................حبيتك أيوه صحيح

كنت معاك شايف الجنة

كنت بحبك بأحلم وأتهني

وياما قلت بلاش تبعد واستني

لقيتك في القسوة كنت صريح

.........................................حبيتك أيوه صحيح

عايزني أعيد حبك من تاني

وأنت نسيت قلبي في ثواني

رجع عمري نسيني أحزاني

صعب يعود اللي بتاخده الريح

........................................حبيتك أيوه صحيح

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق