الأحد، ٢٥ سبتمبر ٢٠١١

خالد الشاعر مسافات حبيبتى كتير بينى وبينك

مسافات حبيبتى كتير بينى وبينك
----------------------------------------
مسافات حبيبتى كتير
والحب نادانى تعبت م التفكير
لقيت نفسى بقول نفسى
اشوف ضيك لقيت نفسى
فى حلم كبير
انا عاشق عيونك
انا عاشق جنونك
وهو ممكن اعيش
حبيبتى انا بدونك
انا العاشق عشقتك يوم
ويوم شفتك ما جانى النوم
لقيت نفسى بقول نفسى
اشوف ضيك
وبسال لية ااقرب منك
الاقيكى بعيد عنى
واسهر ليلى مستنى
واحلم بيكى
واتخيل انى ف يوم الاقيكى
يا حلم بعيد
تعبت كتير من التفكير
انا ف حبك صبحت اسير
اسير ليكى
لحلم بعيد ما بيقرب
سالت القلب لية لسة
تحب وهية مش حسة
يرد يقول
كلام معقول
كلام العين وفرقة ودمعة على خدين
افسرهم انا بلونين
بلون الحب والعشاق
بلون الورد والاشواق

ولون تانى
زمن تانى
فراق وحلم تضيع
فية الاشواق
سكت وقلت لية انت
يا قلبى بعيد
حزين انت وكنت سعيد
فراقها صحيح جرح
لوقاها مش فرح
علشان
اللى فيك منها
يا قلبى هو الجرح
مسافات كتير بعدت
لساك حتستنى
لساك حتتمنى
انسى يا قلبى خلاص
مكانك الجنة
زرعتك الاخلاص
والحب والطيبة
بتقولى فكرتها
حبيبة
مسافات بينك وبينها
بعيدة مش قريبة
انساها يا قلبى
مالهاش مكان عندى
انساها يا قلبى


ويلا فارقها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق